Knihkupectví Comenius
Detail knihy
Autor: | Sibony Oliver |
Nakladatel: | Jan Melvil |
EAN: | 9788075551153 |
Žánr: | Marketing, management |
Stav: | Na dotaz |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 380 Kč |
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne! Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování. V knize se mimo jiné dozvíte: Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy. Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají. V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“. Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze. Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici. O autorovi Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.